OXYHUIS ZUTENDAAL

Oxyhuis Zutendaal

Een plek voor jongeren, door jongeren

In het Oxyhuis van Zutendaal kan je als jongere van 12 tot 25 jaar gewoon binnen en buiten lopen. Het is een warme, veilige plek waar je jezelf kan zijn. Je kan er chillen met andere jongeren, deelnemen aan toffe activiteiten of gewoon even tot rust komen. Heb je nood aan een babbel of een diepgaander gesprek? Dan staat een medewerker voor je klaar.

Heb je vragen over Oxygenk? Aarzel dan niet om contact op te nemen via info@oxygenk.be.

Gedragen door OXYGENk vzw

Om jongeren in Zutendaal nog beter te ondersteunen, opende OXYGENK vzw in samenwerking met de gemeente Zutendaal het Oxyhuis Zutendaal.

Jongeren tussen 12 en 25 jaar er elke dinsdag van 16 tot 20 uur gratis en vrijblijvend terecht voor ontmoeting, ontspanning, talentontwikkeling en een luisterend oor.

Het Oxyhuis biedt een warme, veilige en laagdrempelige plek waar jongeren zichzelf kunnen zijn. Ze kunnen er binnenwandelen om te chillen, nieuwe mensen te ontmoeten, deel te nemen aan activiteiten of gewoon hun verhaal kwijt te kunnen. Zonder afspraak, zonder verwachtingen en op hun eigen tempo.

Met deze samenwerking bouwen OXYGENK vzw en de gemeente Zutendaal aan een gemeenschap waarin jongeren zich gehoord, verbonden en ondersteund voelen. Door in te zetten op sterk jeugdwerk, mentaal welzijn en positieve ontmoetingen, krijgen jongeren de ruimte om te groeien, talenten te ontdekken en zuurstof te vinden in hun dagelijks leven.